حیوانات خانگی

نکاتی قبل از خرید سگ

هنگامی که میخواهید از یک سگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری کنید ، شما به یک تعهد و رابطه مادام العمر فکر کنید. ورود یک سگ به خانه برای اولین بار , اتفاقی هیجان انگیز و خاطره ای به یاد ماندنی برای افراد آن خانه است. آماده کردن خانه برای آوردن سگ جدید کار بسیار حساس و مهمی است . اینکه اصلا سگ برای نگهداری مناسب شرایطی که دارید است؟ در این قسمت به نکاتی قبل از خرید سگ میپردازیم. نکات و راهنماهای مفیدی جهت آسان تر کردن ورود و آشنایی دوست کوچولوی جدید شما.

سگ

انتخاب سگ

قبل از هرچیز بهتر است با توجه به شرایط زندگی خود لیستی در باره نوع سگی که برای نگهداری مناسب شماست تهیه کنید. برای مثال اگر فرزند شما خردسال است باید سگی مهربان و بدون صدا انتخاب کنید. یا اگر در نزدیکی شما خانه زیاد است باید سگی انتخاب کنید که زیاد پارس نمیکنه. سگها دارای خلق و خوهای مختلف هستند. پس قبل از آوردن سگ به خانه تحقیقات بسیاری در مورد اینکه کدام سگ برای شما مناسب تر است انجام بدین.

 

خانواده

ممکنه شما به صورت مجرد زندگی کنید و نیازی به مشورت و اجازه ورود حیوان نیست. اما اگر اینچنین نیست ، حتما قبل از خرید سگ با خانواده ، فرزندتون و تمامی افراد صحبت کنید و نظر اونهارو جویا شین. شما باید به بهترین شکل شرایط زندگی جدید سگ رو مهیا کنید.

مشاوره و پرسش

یک راه دیگه اینه که شما قبل از خرید سگ، با یه دامپزشک در مورد نگهداری سگ مشورت کنید. اونها تمامی هفته رو به تحقیق و مشاهده نژادهای مختلف سگها سپری کردند. پس از تجارب اونها بی بهره نمونید. همچنین لازمه در مورد تغذیه سگ مورد نظرتون ، بهداشت ، جای نگهداری یا لانه و هر آنچه دامپزشک میدونه اطلاعات کسب کنید.

 

منبع www.hartz.com

ترجمه و ويرايش فني توسط تيم تخصصي کشتزار

کشتزار اين مقاله را براي اولين‌بار منتشر کرده‌است، لذا نقل مطلب بدون درج لينک فعّال کشتزار اخلاقي نيست.

نظر دهید